Autor |
Wiadomo¶æ |
wranth |
|
|
wranth |
|
|
wranth |
|
|
wranth |
|
|
wranth |
|
|
wranth |
|
|
Janek |
Wys³any: Nie 20:30, 17 Lip 2016 Temat postu: |
|
Tak,tak.O tym w³a¶nie statku mówi³em. |
|
|
tomek_s_1990 |
|
|
Janek |
Wys³any: Nie 18:41, 17 Lip 2016 Temat postu: |
|
Gdzie¶ w³a¶nie czyta³em,¿e jeszcze jaki¶ statek by³ w nie zaopatrzony,tylko do koñca nie jestem pewny imienia.Napewno co¶ z Castle,dalej co nie pamiêtam. |
|
|
tomek_s_1990 |
Wys³any: Nie 15:20, 17 Lip 2016 Temat postu: |
|
Gdyby po wojnie ¿urawie pozosta³y sprawne, zapewne z przyczyn ekonomicznych by ich nie likwidowano. Natomiast gdyby by³y powa¿nie uszkodzone, zmieniono by je na typ wellin, gdy¿ poprzednie mocno szpeci³y sylwetkê statku. Nie przypominam sobie ¿adnego innego transatlantyka, w którym wykorzystano ponownie ¿urawie gantry. |
|
|
Janek |
Wys³any: Nie 14:55, 17 Lip 2016 Temat postu: |
|
Dziêki,bo na fejsie,w gupie o nazwie Replica Britannica stwierdzono,¿e gdyby ostatni olimpijczyk ocala³ z wojny,to usuniêtoby ¿urawie,a w ich miejsce zainstalowano ¿urawiki Welin.Pewnie to jaki¶ g³upim wymys³.Mnie bardziej podobaj± siê ¿urawie Gantry. |
|
|
tomek_s_1990 |
Wys³any: Nie 14:48, 17 Lip 2016 Temat postu: |
|
Je¿eli zd±¿ono przygotowaæ elementy wystroju wnêtrza Britannica.. a statek doczeka³by zwolnienia ze s³u¿by, zapewne zosta³by wykoñczony generalnie wed³ug projektów przedwojennych. Podobno do dzi¶ zachowa³y siê organy, przeznaczone do g³ównej klatki schodowej Britannica. Ok 1918 roku art deco chyba nie by³o jeszcze na tyle dominuj±cym pr±dem w architekturze wnêtrz, aby wprowadzaæ je w wiêkszym zakresie na Britannic-u. Olympic wszak po zwolnieniu ze s³u¿by wyremontowano w duchu przedwojennym. Tak¿e statki typu Imperator, po przejêciu przez rz±dy GB i USA mia³y wnêtrza w przedwojennym stylu.
Z tego co widaæ na planach Britannic pierwotnie mia³ mieæ pomniejszon± palarniê i czytelniê. Zmniejszeniu mia³a ulec ilo¶æ kabin na pok³adzie B, kosztem przywrócenia czê¶ci promenady z przodu statku. Miano te¿ zlikwidowaæ lewo burtow± prywatn± promenadê, pozosta³aby tylko jej odpowiednik na prawej burcie. |
|
|
Janek |
Wys³any: Nie 13:45, 17 Lip 2016 Temat postu: |
|
Trochê mnie ciekawi jakby Britannic wygl±da³ gdyby prze¿y³ wojnê.To znaczy czy ¿urawie Gantry zosta³yby usuniête,czy te¿ zainstalowane brakuj±ce trzy.A wnêtrza?Czy zosta³yby stworzone w stylu przedwojennym czy te¿ dodano by wiêcej wystroju Art Deco? |
|
|
Marcin |
Wys³any: Pi± 13:45, 06 Maj 2016 Temat postu: |
|
Bardzo zmieszne!!
Statek bêdzie mia³ dwa silniki t³okowe i jedn± turbinê niskoprê¿n±.Kot³y bêd± opalane olejem.
Mostek bêdzie taki jak na BRITANNNICu(II)Z tem,¿e bêdzie radar i GPS.
Wed³ug moich obliczeñ statek utrzyma siê na powierzchni nawet przy zalanych 6 przedzia³ach na dziobie lub 4 na rufie albo dwóch na ¶ródokrêciu.Bêdzie 48 szalup ratunkowych,w tym dwie motorówki.Szalupy bêd± osadzona na sze¶ciu ¿urawiach Gantry.
Bêdzie to statek wygl±dem przypominaj±cym pocz±tek XX wieku.
Bêd± wykañczane prawdziwym drewnem.
I nie nie bêdzie klonowania oficerów. |
|
|
Emhokr |
Wys³any: Pi± 12:09, 06 Maj 2016 Temat postu: |
|
To ju¿ aspekty finansowe pomijaj±c - nadal obstajê za swoim zdaniem.
Jaki bedzie napêd?
Jak bêdzie wygl±da³ mostek?
Jak bêdzie wygl±da³a sprawa bezpieczeñstwa?
Czy to ma byæ lu¼na wariacja czy replika?
Co z wyposa¿eniem wnêtrz?
Jaka stocznia bêdzie budowaæ owe statki?
Czy istnieje szansa sklonowania oficerów mostkowych?
Hmm... Palmerowi z budow± co¶ nie wysz³o, wiêc... ;] |
|
|